Achterstand - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Gerard Mors - WaarBenJij.nu Achterstand - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Gerard Mors - WaarBenJij.nu

Achterstand

Door: Gerard

Blijf op de hoogte en volg Gerard

20 November 2008 | Singapore, Singapore

Ik heb wat achterstand met mijn reisblog. Ik probeer daar vandaag wat aan te doen. Ik heb contact opgenomen met de helpdesk van WaarbenJij.Nu over de vlaggetjes. Zij mailden terug, dat ze wat problemen hebben met de kaarten (en de vlaggetjes). Het zit technisch dus bij hen, Claus, und nicht bei mir! (Ik zie dat het deels is opgelost. Alleen links zit ik in Singapore, Dubai. Ik wist, dat ik een gespleten persoonlijkheid heb, maar dit gaat wat ver vind ik.) Nieuwe profielfoto proberen te plaatsen. Gemaakt op Sentosa Island, voor het beeld van de Merlion. Maar ook dit krijg ik dus niet voor elkaar. Ik volg alle stappen. De helpdesk maar weer mailen dan. Van dit soort zaken baal ik enorm; kost zo veel tijd. Het internetcafé vaart er wel bij. Misschien maar overstappen op www.WAYN.com? (Where Are You Now). De foto onder dit bericht is MRT-station Little India (MRT=metro). Zo ongelofelijk schoon! Alle stations, een de MRT zelf en op straat en de voetgangerstunnels en de malls en de sightseeing dingen en de winkels en de restaurants. Alles. Ongelofelijk. Zo schoon, zo schoon. A joy to live here! Very low crime rate ook. Marion, ik zal een maand extra in lassen om al jouw tips voor Indonesië te doen, hahaha! Dank je wel hoor. Of ik naar Indonesië ga, weet ik nog niet trouwens. Hangt ook van het weer af. Er schijnt een of andere storm langs de Gordel van Smaragd te razen; die zoek ik maar niet op. Ik werk mijn blog snel bij.


UPDATE
Just a quick update. Everything here and I mean everything is so bloody clean! All the MRT-stations (MRT is the name for the metro/underground here: mass rapid transport), the trains itself, the streets, the malls, the shops, the restaurants, the food courts, everything. Incredible. And the people are ever so friendly. It’s a joy to live here. Also the crime rate is very low. I feel safe wherever I go and whenever I go. So far I love Singapore and I feel very, very much at home here. The two photos I uploaded speak for themselves. The Merlion, symbol of Singapore, half fish half lion and the MRT-station Little India, where most of the time I start and end my wanders about Singapore. The MRT is really the perfect way to travel in Singapore. Take into account, however, that I do not take the MRT during rush hours.

  • 20 November 2008 - 15:29

    Eefje:

    hai Gerard, wat een onwijs leuke blog heb je. Kijk er vaak op en volg zo je reis. Moet ook erg lachen om je teksten maar zie dat je het enorm naar je zin heb! Goed om te lezen! Heb nog een klein tipje van Jerome voor je: je moet naar Newton Circus
    Veel plezier nog en we "bloggen"gr. Eef

  • 21 November 2008 - 16:07

    Nel:

    Mooi en heel knap gedaan tot nu toe.
    Good luck and enjoy.

  • 21 November 2008 - 19:44

    Neef Alex:

    I see you are on your way? When is it that you think you will arrive in the US of A. Look forard to seeing you after 30 years or so.

  • 10 April 2011 - 09:47

    Fan:

    hoi GG !
    Quelle chance ,quel bonheur cette "vadrouille" !!!!!

    Effectivement ,plus que propre !!!
    Bisous

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerard

Ik lijd aan een milde vorm van de erkende ziekte 'dromomanie': een overheersend verlangen tot reizen. Zelf benoem ik dit meestal met het Duitse woord Fernweh. Why do I want to travel? Let Sir Francis Chichester KBE (British solo sailor) speak for me: I found my life restricted and pondered how I could break through into a bigger life. You see, life is too precious to be used up for the sole aim of making money. Het boek over mijn reis, 'Er bestaan geen vreemde landen', is te verkrijgen via www.uitgeverijgelderland.nl. Gebonden, hardcover, 528 pagina's.

Actief sinds 29 Aug. 2008
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 133307

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2008 - 17 Augustus 2009

Er bestaan geen vreemde landen

Landen bezocht: