Er bestaan geen vreemde landen - Reisverslagen van Gerard ter Mors - WaarBenJij.nu Er bestaan geen vreemde landen - Reisverslagen van Gerard ter Mors - WaarBenJij.nu

Er bestaan geen vreemde landen

Ik lijd aan de erkende ziekte 'dromomanie': een overheersend verlangen tot reizen. Zelf heb ik altijd gezegd, dat ik aan Fernweh lijd. Ik wilde weg (en dat wil ik nog steeds). Er waren tevens een paar plaatsen op deze aarde waar ik - soms van kinds af - heel graag eens heen wilde. Het was nu of nooit.

To my non-Dutch speaking friends:
I found my life restricted and pondered how I could break through into a bigger life. You see, life is too precious to be used up for the sole aim of making money. Besides, I hate having my life disrupted by routine.

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2009

'The Last Of The Many' - Eastern USA

09 Augustus 2009

Pin, Kwispel en Fout Haar van Homeland Security

30 Juli 2009

California, Nevada, Utah en Arizona

17 Juli 2009

Ik zou wel in Canada kunnen wonen hoor!

06 Juli 2009

Yellowstone, magnetronmisère en Seattle
Gerard

Ik lijd aan een milde vorm van de erkende ziekte 'dromomanie': een overheersend verlangen tot reizen. Zelf benoem ik dit meestal met het Duitse woord Fernweh. Why do I want to travel? Let Sir Francis Chichester KBE (British solo sailor) speak for me: I found my life restricted and pondered how I could break through into a bigger life. You see, life is too precious to be used up for the sole aim of making money. Het boek over mijn reis, 'Er bestaan geen vreemde landen', is te verkrijgen via www.uitgeverijgelderland.nl. Gebonden, hardcover, 528 pagina's.

Actief sinds 29 Aug. 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 133302

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2008 - 17 Augustus 2009

Er bestaan geen vreemde landen

Landen bezocht: