Nog even geduld - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Gerard Mors - WaarBenJij.nu Nog even geduld - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Gerard Mors - WaarBenJij.nu

Nog even geduld

Door: Gerard

Blijf op de hoogte en volg Gerard

03 Mei 2009 | Verenigde Staten, San Francisco

Ik loop onmeunig achter met mijn reisblog. Met name in San Francisco was ik zo druk als een klein baasje, onder meer doordat ik daar een aantal mensen ken die ik in Wenen en Istanbul ontmoet heb. Ik beloof binnenkort mijn blog te actualiseren. Eventjes geduld nog.

(Dutch text stating that I will update my travel blog before too long)


  • 04 Mei 2009 - 10:19

    Marion:

    Over 105 dagen al terug? Uitgereisd? Half juli in Canada? Denk niet dat je dat gaat redden ofwel?

    Geniet er nog maar even van!

  • 05 Mei 2009 - 07:49

    Jasper:

    Maar waarvoor ga je in eerste instantie op reis: om bezienswaardigheden te bezoeken of om een blog bij te houden? ;) Ik hou je blog in de gaten, dus ik zie het wel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerard

Ik lijd aan een milde vorm van de erkende ziekte 'dromomanie': een overheersend verlangen tot reizen. Zelf benoem ik dit meestal met het Duitse woord Fernweh. Why do I want to travel? Let Sir Francis Chichester KBE (British solo sailor) speak for me: I found my life restricted and pondered how I could break through into a bigger life. You see, life is too precious to be used up for the sole aim of making money. Het boek over mijn reis, 'Er bestaan geen vreemde landen', is te verkrijgen via www.uitgeverijgelderland.nl. Gebonden, hardcover, 528 pagina's.

Actief sinds 29 Aug. 2008
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 133376

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2008 - 17 Augustus 2009

Er bestaan geen vreemde landen

Landen bezocht: