Even een paar foto's - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Gerard Mors - WaarBenJij.nu Even een paar foto's - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Gerard Mors - WaarBenJij.nu

Even een paar foto's

Door: Gerard

Blijf op de hoogte en volg Gerard

22 Mei 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Ik heb in de staten Oregon, Idaho, Wyoming, South Dakota en Montana tot nu toe zo verschrikkelijk veel mooie dingen gezien, dat is met geen pen te beschrijven en slechts gedeeltelijk in foto’s te vatten. Ik zal voor de volgende keer een zorgvuldige keuze maken, zodat jullie een goede indruk krijgen van wat ik tot nu toe heb gezien. Voorlopig wat foto’s van allerlei (on)gewone dingen onderweg, waar ik normaal gesproken op deze reisblog geen plek voor heb.


JUST A FEW PHOTO'S
During my travels in Oregon, Idaho, Wyoming, South Dakota en Montana so far I have seen so many beautiful scenics that it won’t be easy to pick the most appealing pictures. However, I will do my utmost for the next update of my travelblog. Until then, just some pictures of some (un)usual things I came across.

  • 22 Mei 2009 - 07:00

    Iris:

    Gerard,

    goed weer van je te horen, geniet maar lekker ipv aan je blog te denken, ga ik ook doen, vertrek vnvnd van AMS naar BCN!

    tot later, liefs.

  • 22 Mei 2009 - 07:22

    Gerard Himself:

    @ Iris: ¡disfruta tu tiempo!

  • 23 Mei 2009 - 10:20

    Wietse & Maartje:

    Dag Gerard,

    Sorry dat we een tijdje niets van ons hebben laten horen, maar we hebben je site weer gevonden! Dank je wel voor de kaartjes, erg leuk! Wat een avonturen zeg! Erg leuk en indrukwekkend allemaal.
    We wensen je nog heel veel mooie avonturen en pas goed op jezelf!

    Groetjes vanuit een zonnig Apeldoorn,
    Wietse & Maartje.

  • 23 Mei 2009 - 17:41

    Fr/Ans:

    Hai Geer,

    Fijn dat je het nog steeds uitstekend naar je zin hebt. Kan ook niet anders. Ja, ... net wat je zegt: aparte foto's. Achter elk schuilt vast een leuk verhaal. Interessant, dan heb je nog wat te doen. Hé, laat je niet gek maken hè. Die brievenbussen zijn zeker om de afspiegeling van de maatschappij weer te geven!?!?
    Ik zal zelf ook nog een leuk dingetje op je gewone mailbox zetten. Als ik het tenminste nog terug kan vinden. Blijf je helemaal in de mood.
    We hebben gisteren nog over je geroddeld. De redactie vergaderde. Ja, je staat ergens genoteerd. Jack zei dat alles ghoed zou komen. Dus reken ik daar op.
    We hopen binnenkort weer wat van je pen te vernemen. Doe maar rustig aan, wij gaan een midweek naar Vlieland, de wandelschoenen en fietsen mee. Hopelijk hetzelfde weer als vandaag: 23 graden en volop zon. Hé houd je haaks.

    Knuffel van Ans, poot van mij. Frans.

  • 25 Mei 2009 - 05:20

    Nel & Ben:

    Het land van Zwarte Toon
    ???

    Dit is het echte, mooie Amerika.
    Wat kost een blokhutje daar?

  • 25 Mei 2009 - 08:53

    Marion:

    Volgens mij voel je je hier aardig thuis... Al als cowboy te paard gezeten?

  • 27 Mei 2009 - 15:09

    Jasper:

    Vet cool, die uitgehakte hoofden :P

    Greetzz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerard

Ik lijd aan een milde vorm van de erkende ziekte 'dromomanie': een overheersend verlangen tot reizen. Zelf benoem ik dit meestal met het Duitse woord Fernweh. Why do I want to travel? Let Sir Francis Chichester KBE (British solo sailor) speak for me: I found my life restricted and pondered how I could break through into a bigger life. You see, life is too precious to be used up for the sole aim of making money. Het boek over mijn reis, 'Er bestaan geen vreemde landen', is te verkrijgen via www.uitgeverijgelderland.nl. Gebonden, hardcover, 528 pagina's.

Actief sinds 29 Aug. 2008
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 133385

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2008 - 17 Augustus 2009

Er bestaan geen vreemde landen

Landen bezocht: